.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع بازاریان ساری در اعتراض به دستفروشان
شماری از بازاریان و کاسبکاران ساری که تعداد آنان به 100 نفر می رسد در اعتراض به بساط دستفروشان در مقابل ساختمان اصناف ساری تجمع کرده اند ...
تجمع  بازاریان ساری در اعتراض به دستفروشان

بازاریان در اعتراض به دستفروشان مقابل ساختمان اصناف ساری تجمع کردند

شماری از بازاریان وکاسبکاران که تعداد آنان به 100نفر می رسد در اعتراض به بساط دستفروشان در مقابل ساختمان اصناف ساری تجمع کرده اند.

" بهمن صحافی " رییس اتحادیه پوشاک ساری گفت: در آستانه عید نوروز تعداد دستفروشان و بساط کنندگان در معابر و ورودی های پاساژ های شهر چندین برابر شده بطوریکه بازار مغازادارا ن به مخاطره افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه مغازه داران عوارض و مالیات سنگینی را پرداخت می کنند اما درامد آنان بسیار کم شده است ، ادامه داد: دستفروشی علاوه بر اینکه موجب تنش و ناهنجاری های اجتماعی می شود ، اقتصاد را نیز به سمت و سوی کاذبی می برد.

وی به درگیری هایی که شب قبل در خیابان قارن ساری بین دسفروشان ومغازه داران اتفاق افتاده داده اشاره کرد و گفت: وجود دسفروشان موجب ناامنی برای ناموس شهروندان نیز شد.

وی به کیفیت پایین اجناس عرضه شده توسط دستفروشان اشاره کرد و ادامه داد: درصورتی که اصناف پی گیر مساله ما نباشد بعداظهر مقابل فرمانداری تجمع خواهیم کرد.

شهرستان ساری مرکز استان مازندران دارای افزون بر نیم میلیون نفر جمعیت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

h 24 اسفند 1388
اگه دقت کرده باشین می بینین که همین موجب سفر یکروزه سایر استانی ها از دورترین نقاط برای بهره از این بازار های بزرگ و پر رونق و االحق والانصاف با وجدان و با قیمت های خوب شذه..کور نباشن ببینین اینا رو .هم...... اصناق که رو گرونی و بی وجدانی مغازه دار ها نظارت نداره رو اینم نظارت نکنه ما انتظار نداری ممنون
اشرقی از بابل
نا شناس 24 اسفند 1388
بله از قدیم گفتند سزای گران فروشی نخریدن است . مغازه داران(اکثرا) جنسها را چند برابر قیمت دست فروشان می فروشند آنها بجای احتراز بیایند انصاف داشته باشند و به قیمت واقعی اجناس را عرضه کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.